torsdag 27 oktober 2011

Ny butik i Härnösand!

Hej!

Jag har öppnat Behändigt i början på september denna höst! Jag är Stina, en tillbakaflyttad Härnösandsbo som driver egen butik efter att ha haft flera olika yrken tidigare av varierat slag. Några är dansare/musikalartist, musiklärare, projektledare...

Något som allt detta har gemensamt är estetiskt område, jag har alltid varit intresserad av alla estetiska områden och därför utbildade jag mig vid Linköpings och Umeås Universitet till lärare med musisk inriktning, där musik, drama, idrott och bild ingick.

Jag gillar att jobba i butik där man drivs av ett positivt tänk och inställning! I och med att du jobbar i butik blir du gladare. Såhär: om du kommer dit ledsen en morgon, så måste du koppla på en glad attityd och vips-du blir piggare och gladare!

Nu är jag väldigt okunnig på detta område med bloggar, har aldrig haft någon tidigare!

Därför ber jag om ert tålamod med mig så hoppas jag bloggen kan bli riktigt fin och bra allt eftersom!:)

Varmt välkomna till Behändigts blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!