fredag 27 januari 2012

Jag får nya underbara paket varje vecka och de som levererar varorna ser förvånade ut när jag skuttar varje gång de kommer:)

 
Sverigepremiär på en helt ny serie "Côte Noire" med underbara dofter: exklusiva, välvårdande... På bilden ovan ser ni doftljus ekoluxe. Ekologiskt tillverkade och i finfina askar och glas!!! Jag har även hand och body lotion, samt tvålar ur samma serie. Bara att välja och vraka på det som sätter toutchen i ert badrum i vår, ja långt efter det också:)
                          
Så kommer nästa underbara ljuskrona, som en kund sa-nu slipper jag åka till Stockholm och handla designsaker!!!
 
Bröllop i vår? Kolla in diademet! Nu HAR vårsässongs-smyckena från VÅGA kommit, ovan är en underbar ring, jag har massor med nya ringar, halsband och armband:)
 
Nya sjalar från VÅGA, vackra och värmande!

Trevlig vinter och varmt välkommen in till mig i Prismagallerian!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!