tisdag 20 mars 2012


Energi!
 


En skylt från IB Laursen med härligt budskap, love!



När nu vintern håller på att tina bort så kommer en verklig energikick!

För mig innebär det att jag förnyar hemma. Tapetserar och byter ut färgklickar som prydnadssaker, ljuslyktor och textilier osv. Jag tar även tag i att beställa en massagetid, massagen får mig att ladda för att orka hålla igång i det höga tempot som jag älskar!


Jag tänker även baka härliga cupcakes som jag tänkt göra hela vintern men skjutit upp. För IB Laursens porslinsserie som jag har i butiken inspirerar stort till bakning! Dessutom är de nya gula tekopparna en energikälla på morgonkvisten:)


En favorit till verandan, el i badrummet...


Det har varit tryck efter mina privata möbler i butiken, så nu har jag flera inköpta möbler och tanken är att jag inom kort ska börja sälja möbler som jag renoverat och målat. Dessa unika möbler har jättefina detaljer och är gedigna och håller i flera hundra år...   


Två möbler är nästan färdigmålade och en har jag målat i butiken. Det har varit spännande att se intresset det har väckt när jag suttit på där på golvet och gnott på:)


Fler planer och nya leverantörer kommer du kunna läsa om här på bloggen som jag ska använda flitigare nu med nya energin:)



Glad Vår!

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!