måndag 16 april 2012

Sol och framåtanda:)

Nu kom VÅGAS sommar-smycken tidigare än anat, så fina!!!

Helgen har ägnats åt att måla snygga antika möbler som ska säljas i butiken! Jag hann bra långt och börjar nu fnula på hur jag ska möblera om för att få plats med dem. Kommer nog bli så att jag har några antika möbler i taget och byter ut allt eftersom de säljs!

Nu reas utvalda smycken och annat smått och gott ut! Finns verkligen chans att fynda då det är 20-50% REA!

Imorgon ska jag visa dukningar och porslin hos Sjögården, där det ska vara en kväll med diverse visningar, fika och överaskningar-så kul!

Våren är här och kunderna sprudlar och vill förgylla sina hem och sig själva! :)

Det märks att fler och fler tänker klimatsmart, blir glada åt House Doctors inredning som ofta är återvunnet(t.ex. plåtbokstäverna), samt köper porslin som går att ha i micro, ugn, diskmaskin. De tål massor och håller längre!

Behändigt säljer dessutom antika möbler och inredning i antikhörnan-klimatsmart och personlig, snygg, hållbar inredning!

Jag var nyss och lämnade in gamla smycken jag inte använt på länge för att de ska återanvinnas och fick pengar till att inreda hemma med, rekommenderas!

Nu har även Järnia öppnat och Kapp Ahl börjar anställa, härligt positivt! Gör som jag, starta företag i denna positiva vind-heja Härnösand!

Ursäkta att jag hoppat mellan ämnena:)) Här kommer en liten gobit från min butik:

Fin trälåda till vin el att plantera i, el varför inte en blandning: vin och kryddor!
Pasteller och naturmaterial är stort i vår. Finns fler modeller på lådor i butiken. Tips: Såga till ett träunderlägg att ställa grytan på till serveringen, helrätt!

Ha det bäst!
Stina


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!