fredag 11 maj 2012

MORSDAG 27/5


Om 2 veckor är det morsdag! 
 

Det är få mammor som har svårt att hitta något hos Behändigt:) 
Unna DIN mamma en liten present och önska dig själv något fint till morsdag! 

Jag har sett flera vilsna karlar här som inte vågar handla om de inte fått förslag från er, så glöm inte att hinta dem -det uppskattas faktiskt;) 


 
Jag har även söta vintage kort med underbara verser i, samt minikorten som är närproducerade;)-Sundsvallstjej som har tagit bilder på små vikbara kort med klockrena texter. Se två gulliga exempel på min facebooksida.

Jag fick datahjälp idag så nu kan jag blogga oftare:) 
Följ mig gärna på bloggen/facebook och gilla/kommentera! Det får min kundkrets att öka!♥♥♥

Ha en trevlig helg och titta mer än gärna in på Behändigt som alltid har öppet till din tjänst lördagar 10-16(vardagar 10-18):)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!