onsdag 11 juli 2012

Längtan:)


Det är verkligen drag på stan när det är tråkväder ute. Såklart jättehärligt för mig! Men så blev det en lugnare stund nu vid fikatid och jag har gjort allt jag ska och är rastlös. 

Kom då på att det inte är många veckor kvar tills kläderna från Tina Wodstrup kommer hem och provhytt måste skapas ojoj.

Har fått en jättefin gammal utedörr med grånade plankor och träpluggar som jag ska ha på ena sidan och vet vilka hängare jag ska ha med porlinsknoppar. 

Men spegel, kan inte bestämma mig riktigt där. 

Och en stång och öglor med nypor med en tung gardin vet jag att jag ska ha, men måste hitta åt. Längtar tills jag slutat jobbet och kan gå hem och leta och fixa!




Sen är det ju någon som är ensam hemma just nu. Jag längtar så att få ha en myskväll framför tvn med Sötnos, min underbara Ragdoll-kattunge!!! 

En liten bild på henne som 5 veckor -nu lite över 4månader:) Ikväll ska hon få busa loss riktigt ordentligt så vi kan kika på tv sen:)

1 kommentar:

  1. Så trevligt att du ska börja sälja kläder, den på bilden sder ju helt ljuvlig ut likså din kattunge, åh vilken bedårande liten sötnos!!! mari.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!