onsdag 4 juli 2012

Nu är det juli med auktionerna uppradade varje söndag!



Många timmars sittande tills ett favoritföremål dyker upp som man kanske inte får. Men, jag har ropat in massor med fynd! 9 av 10 är fynd skulle jag gissa att jag ligger på. Jag är där i alla fall en kvart innan så jag hinner skumma igenom och dyka närmare in på det jag är intresserad av för att se skicket innan budgivningen.




Sen så är det något så genuint och gammeldags och härligt med stämningen på en auktion, som att resa tillbaks i tiden och få uppleva en folksamling som fikar och umgås kollektivt istället för en och en i hemmen. Jag älskar det! Du får även nya auktionsvänner och sköter du de vänskaperna väl så serveras det värdefulla tips!





Dagens tips hamnar på avdelningen målning idag också, idag är det just vilken färg -något som går åt som smör för mig. Beckers Elegant ger jag gratisreklam för den är såååå bra! Fick nytändning när jag målade igår:)


Ha det bäst!

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!