torsdag 30 augusti 2012

Nyheter



Nu är det så att jag hinner inte med att lägga ut bilder på ens en bråkdel av det som kommer in av höstnyheterna nu! 


Och det är ju kul för det innebär att det är mycket nytt och så får ni komma in oftare och kika el shoppa helt enkelt!:)


Här kommer några få bilder i alla fall som aptitretare;)  


Woodwick ljusen med träveke som är sojavaxbaserade med extra bred låga och parafinfria! Underbara ljus med flera ljuvliga dofter!






  
Kunde inte hålla mig även ifrån att beställa hem detta paraply från Lisbeth Dahl, först till kvarn! Skyltar från IB Laursen har jag inne och den här nya är ju även den klockren...:)






Stora snygga burkar i glas i badrum el kök kan göra stor skillnad i intrycket! Till musli, skorpor, kakor, pasta, bomull, tvålar... 

De underbara pastellfärgade burkarna (även de från IB Laursen) är underbara färgklickar att ha framme eller i skåp till kakao, kaffe, te, ströbröd, kaffekapslar, bitsocker...(jag kan fortsätta länge märker jag;))  




Så himla snygg klocka som är större än vad den ser ut på bild, mellanstor skulle jag säga haha, och klockren!;)

Träram, gediget grånat el obehandlat trä är en stor trend och ramen är till 10x15 som är en av de allra vanligaste storlekarna på små kort! (Har jobbat på Gallerix och kommer ihåg väl alla de olika vanliga och ovanliga måtten fniss) Väldigt användbar och snygg! 


Varmt välkommen in till välfylld och mysig butik där du måste titta in då och då för att hänga med i bytena av fin trendig inredning, mode och accesoarer-vi ses!:)   

Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!