lördag 15 september 2012

Höstmyset är häääär!


Så himla snygg liten spirallampa! 

Den inte gör sig rättvisa när den inte är monterad med en rund härlig glödlampa. Men ni får föreställa er och så får jag återkomma med bild när den är upphängd;)



  
 Nu kan du allt bli lurad, dessa superfina små "mattor" är INTE mattor, utan tallriksunderlägg i läder i två härliga färger! 



 

Supersöt liten vit porslinsuggla, som jag nämnt tidigare är ugglor hett i höst/vinter och jag kommer få in några fler varianter och en uggleknopp också denna månad:)

Tar bara in få av varje som av det mesta hos Behändigt, så häng på om du vill ha unika inredningsdetaljer i ditt hem!:) 





Vackra smycken från VÅGA och HULTQUIST pryder butiken! Läder och tuffhet, kvinnligt och glittrigt... Superfint och max 3 av varje<3!  



Hos Behändigt finns trälådor och ram och jag vill slå ett slag för det i inredning inne för det har blivit så snyggt hemma hos mig! Det passar perfekt med silver och exklusivt och skapar spännande och snygg inredning!:) Ska ta bild och visa snart, står här på jobbet just nu och hoppas på en härlig lördagsförsäljning...


Mysig helg på er!
Stina

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!