tisdag 23 oktober 2012

Planering och annat smått och gott

Några dagar kvar till november och sen december, helt plötsligt så får jag julkänsla!:)


Glögg och pepperkakor, ja speciellt pepparkakor har jag fått ett jättesug efter och äter nu varje kväll.

Nu börjas det och ska julskyltas i butiken och jag håller på för fullt att rita små planer på hur det ska vara. 
Det är ett tips jag varmt rekommenderar: 

Att rita och skriva ner vad man tänkt! (både när det gäller skyltning el att inreda ett rum). Det gör att du får en tydlig plan att utgå ifrån när du gör i ordning platsen.

Har jag tänkt vitt, rött och silver så letar jag så jag har föremål i alla färgerna innan jag börjar att inreda och om jag vill ha mysigt el avskalat så ser jag till att det ingår i ritnings-planen. 



Lilla hjorten och andra julsaker, fina inredningssaker, 
kläder och annat smått och gott finns inne och kommer in inom kort till butiken! 

Stora leveranser kommer denna och nästa vecka, sen i november och december kommer de sista små leveranserna och julen 2012 känns fantastisk med alla våra fina produkter!:)



 


Just nu är det extra stort tryck på våra doftljus, teer och belysning av alla de slag när mörkret kommer. Denna Lisbeth Dahl-krona gör att du får fler lampor i samma lampa och den lyser upp bra och är helt underbar! 

Varmt välkommen in och ta del av de fina sakerna innan de tar slut, jag tar inte in många av varje, ses hos Behändigt!
Ses vi inte i butiken så är ni hjärtligt välkomna till min webbutik som kommer starta nästa vecka v.44!!! 
www.behandigt.se







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!