fredag 16 november 2012

nya tider, provrum...


Före bild där det nu står ett provrum:)





Efterbild där nu Behändigts provrum står och där man nu kan prova underbara Tina Wodstrup kläder, och fler märken så småningom!:) 

Gamla stolpar som har legat ute och blivit härligt grånade, mammas gamla noter limmade huller om buller för att ta med min musikalartist och musiklärarbakgrund-älskar't!:)



Jag satte provhytten i ett befintligt hörn så jag bara behöve en vägg. Den väggen är gjord av en gammal dörr från en kompis och spetsgardiner från mormor. Stången är en kapad gardinstång som var för kort för mitt fönster det var tänkt till, guldspegeln har jag fått av en kompis. Jag kan nog nästan tävla i den mest återvunna provhytten!?



Älskar dessa röd-vita kulor! De ligger i ett älghorn som jag har guldsprayat, försökte först gnugga det rent för jag gillar de obehandlade smo de är. Men jag tyckte inte det blev bra. Då kom sprayen fram och resultatet blev ganska bra ändå, eller hur?:)   


Mina andra kulor som jag har som favorit är Lisbeth Dahls silverkulor med underbara detaljer med en rosett och spetsband<3



Från och med att jag nu har startat en webshop så kan ju alla som inte har facebook nu se Behändigts saker på nätet ändå. 

www.behandigt.se

Därför övergår nu bloggen allt eftersom till att bli mer inspiration och även en del privat och inte lika mycket tips på varor. Hoppas ni följer mig här och kikar in på webshopen med jämna mellanrum-den uppdateras ideligen! 


Ha en riktigt trevlig helg alla glada!
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!