torsdag 1 november 2012

webshopen har startat!!!

Vips så var den nu igång, Behändigts härliga webshop!


Jag kommer uppdatatera den med nya härliga produkter/byta sortiment ofta, 
så häng med och beställ innan det tar slut och besök den då och då!


Adressen är:       www.behandigt.se



Du hittar länken enkelt här på bloggsidan i rutan uppe till höger:)

Ikväll 1/11 har vi i Härnösand extraöppet så shoppingkvällen blir 10-20.00 med massor med härliga erbjudandet hos oss butiker!





Jag har två skåp som ska målas och säljas i butiken. Det ena skåpet, flera hundra år gammalt, måste även renoveras innan målningen för ena skåpluckan är loss och lister och så. Där har jag något att bita i, vilket är skoj! Det är bara det att tiden har inte räckt till liksom, så jag har stort hopp om november för skåpen kommer bli jättefina!:))) 

 Doftljusen är populära och ett av märkena som jag säljer: WoodWick, har underbara lagom doftande exklusiva ljus med träveke. Detta gör ju att lågan är bredare och knastrar/sprakar. Väldigt mysigt!


Dagens tips: 

tänk alltid på att första gången du tänder ett doftljus så ska ytan smälta innan du släcker det! 

Detta för att du ska kunna använda hela ljuset/ljusmassan! Annars kan det bli att det blir ljusmassa kvar i kanterna på ljuset! 



Ha det gott!
Stina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!