lördag 22 februari 2014

Comeback!


Nu är december över med otroligt mycket jobb och skoj! Sedan kom januari, min energi var som bortblåst. Har äntligen kommit igång med stryketräningen för att få igång mig och nu börjar jag få tillbaka energin!

En otrolig rolig sak som jag jobbat mycket med senaste veckorna är byte av lokal, har nycklarna till nya lokalen men får inte flytta ut gamla förrän 31/8. Så, det negativa med det är att jag måste lösa det på något sätt. Känns som jag trampar lite på stället istället för att bara vara tokglad, tänk om man hade haft möjlighet att anställa.....men nu får jag lägga mitt hopp i att arbetsförmedlingen kan fixa personal till i sommar till gamla lokalen där jag troligast kommer ha loppisvariant i sommar bara för att jag måste ha någonting där. Loppis funkar ju alltid och på sommaren allra mest så det kan bli riktig bra ändå!

Klart med en tjej som ska jobba lite här och där närmaste två månaderna i alla fall så jag kan komma igång med renoveringen vilket är guld värt! Så med nyfunnen energi och "hopp om livet igen" att få byta lokal, ha öppet när jag vill och kundkvällar m.m. så känns 2014 som ett riktigt bra år!

Jo just det, en riktigt duktig smyckesleverantör har hört av sig igår och vill samarbeta. Finns bara ett till ställe i Norrland som säljer det så jag är så hedrad och glad! Lilla jag liksom:) Kan inte avslöja vilka förrän vi bestämt närmre. Cliffhanger haha




Hultquist har skickat oss underbara smycken som vi även har favoriter av i webshopen, de är så duktiga!




Love Forever har skickat ut två underbara klänningar av 2014 vår/sommar redan, vi väntar även hem denna ovan i puderrosa och vitt samt fler klänningar och Love Forevers supersnygga armyprint-shorts. Vårt nya märke Du & Jag har en fin vår/sommar-kollektion med både pasteller och starkt rosa på väg till oss! Väskan i rosa från Love Forever har vi nyss fått in, en personlig favorit<3




Hoppas ni får lite sol på er i helgen, ha det bäst! 

Stina på Behändigt/Zumba-Stina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!