torsdag 24 maj 2012

 



 Till veckan gör jag ett uppehåll med Åre Choklad under sommaren då jag inte tycker det är fräscht att sälja i den värmen som blir i gallerian! Istället ska jag ha téer från Aftek! Chai, Höga kusten...:)





Skyltar är mycket heta och det finns diverse roliga/fina budskap! Snygga på tavellister, hyllor, i arrangemang i fönster, på skänkar och sideboards...eller på en dörr, ja det är som alltid kreativiteten som styr:)


Den här har jag i min hall bredvid spegeln på en hylla, den hjälper och piggar upp! Inga mer sura miner vid spegeln här inte;)

Idag har jag startat med homestyling och jag har en drömkund som är så gullig! Det känns så kul och inspirerande att jag har svårt att inte tänka på det jobbet för att det är så roligt, njuter av att få jobba med så roliga saker! En rolig sak var att hennes son låg och sov när vi skulle in och kika och jag fotade, tänk att bli väckt så haha:) Jag återkommer eftersom med mer info.:)

Ha det så härligt!
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!