onsdag 23 maj 2012

NYHET HOMESTYLING/HOMESTAGING!!!:)


Jag har sedan starten av butiken velat börja med homestyling/homestaging för privatpersoner och företag! Estet har jag alltid varit. Har gått estetisk linje på gymnasiet. Sen läste jag bild och estetiska kurser under min utbildning till lärare med inriktning musiskt lärande på Linköpings och Umeå Universitet. Ständigt har jag underhållit min kreativitet och nyfikenhet för en trendig/personlig inredning!

För några veckor sedan var det en kund som pushade igång mig för hon behövde min hjälp! Nu börjar jag mitt första jobb imorgon, ett 300kvm hus:) Inget fegande här;) Jag känner mig så enormt taggad för det ska bli så kul! På heltid jobbar jag med inredning, går på inredningsmässorna och har koll på trenderna!
  • Känns inte ditt företag som en kreativ och inspirerande miljö?
  • Vill du ha hjälp med homestyling för att fixa ett härligt/trivsamt hem som speglar dig?
  • Ska du flytta och vill att så många som möjligt ska vilja köpa ditt hus? 
DÅ ÄR JAG RÄTT PERSON FÖR DIG! :)
Kontakta mig för mer information och priser!


HOMESTAGING
Jag hjälper dig att göra ditt hem lättsålt och attraktivt inför en visning! Det är lätt att bli hemmablind och jag som har kundens perspektiv hjälper dig att framhäva ditt hem på bästa sett! Jag jobbar noggrant med en handlingsplan för varje rum och hjälper dig så ditt hem blir inspirerande och välkomnande för att tilltänkta köpare ska kunna föreställa sig att bo där!  Fler och fler har insett fördelarna med att anlita professionell hjälp, det har visat sig att det förväntade slutpriset ökat med minst 5-15% vid försäljning, ofta mer för de som har anlitat homestyling. Mitt engagemang sträcker sig hur långt du vill och har behov av! Enkel eller avancerad homestaging eller något däremellan allt efter dina önskemål!!! Jag är lättsam, noggrann, engagerad, effektiv och brinner för detta!

Varma hälsningar, Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!