fredag 20 juli 2012

Finfint!

När jag går från jobbet så ser man denna fina fontän och glittrande vatten och tjusiga residenset mm, ibland glömmer man att uppskatta det men jag stannade upp och tog mig en bild och njöt... Gällande njutning så har jag fått ett resept på dumlekolamuffins som jag gjorde till tjejfesten-mumma!!! 

Ett av Härnösands äldsta hus älskar jag att kika på, tyvärr har jag hört att det kanske ska rivas så man får passa på att uppskatta det underbara yrkeshantverket! Se bild på ett av fönsterna ovan! Designen på blåklockorna;) är väldigt fin och färgvalet så vackert!



En auktion som verkligen blev ett favorittillfälle denna sommar! Mycket som blev billigt och svårt att inte ropa på nästan allt! Det fanns mycket saker som inte brukar dyka upp så ofta som det blå "tråget" ovan i en perfekt nött färg och en stor trälåda med Kalmar på i dessa trakter. Om jag inte tar tråget till förvaring i butiken så blir det perfekt för att förvara filtar eller/tidningar. Trälådan blir perfekt som sängbord!

Vi hade placerat oss i 70-talsfåtöljer som ingen ropade in så vi hade bra sittplatser hela auktionen:) Mamma hade packat korvmackor och fruktsallad, klockrent!

Ha det bäst!
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!