onsdag 8 augusti 2012

Pigga upp i ditt kök!!!



Gryta och kastrull i superfin rosa färg, så man får det ännu roligare när man lagar maten!:)




 

Häng upp ditt och datt:) gamla vispar och redskap, diskhanduken, några lökar på ett grovt snöre el precis vad du vill! På en liten yta får du perfekta detaljen för ett lantligt kök!  



Lilla finaste gräddkannan kommer inom några dagar till butiken, liksom det ni sett ovan!  


 

Mynte piggar upp vilket hem som helst med sina underbara färger och med kvalité som går att ha i ugn, frys, micro och diskmaskin. Luras inte av billiga kopior!

Nya färgen dusty lilac och milky brown är det första som kommer till Behändigt och till veckan ska jag beställa på även av den tredje: vanilla.

Behändigts sortiment ändrar sig snabbt och särskilt Mynteserien; det var en kund som ringde imorse och frågade vad jag hade inne i n.sky-färgen. När jag informerat och lagt på insåg jag att jag verkligen borde lagt till-just idag har jag det men vet inte imorgon. 

Vill ni ha något jag har inne av särskilt Mynte så vänta inte!


Mynte sätter en härlig prägel och beroende på färgerna man väljer så passar serien in i ett industri hem, i ett retro-50,60,70-tals hem, i ett avskalat hem och såklart i ett lantligt hem-en klar favorit!  

En av Behändigts storsäljare: presenter till dig själv och till din bak/matlagningsintresserade vän!

Ha det bäst!
Stina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!