fredag 18 januari 2013

Vårnyheter:)


Nu har det dröjt ett tag sen jag skrev, jag har ju startat en webshop www.behandigt.se som har tagit mer tid än väntat...men nu är det redan i januari en härlig vårkänsla som sprider sig! Jag blir hela tiden påskickad utskick inför vår och sommar och rosa, turkost, korall och blått i klara och pastelliga nyanser har fått igång min inspiration! 

Jag har köpt rosa och ljusblå färg som ska målas och de bilderna kommer upp inom kort så fort jag hunnit måla:)! Här ovan ser ni en underbar silkestop från vårt nya märke i butiken "Love Forever". Denna vår och sommarkollektion kommer i två omgångar och ska börja komma upp på väggarna till veckan då stången införskaffats. 

Mer Love Forever:

Turkos tunikaklänning "Simone tunicadress" i tunnare material med superfina ärmslut och dragsko i midjan.




Virkad skitsnygg klänning till vardags och fest, en klockren vit tidslös klänning som även är fin till jeans när det är kallare!


Sen kommer ju även denna favorit som är en underbar design i härlig färg! Vardags och fest, till vitt till blått... 

Där fick ni se några av mina utvalda favoriter som Behändigt skall sälja ur vår/sommarkollektionen från Love Forever. Vi kommer även ta in vår och sommarkollektionen från Tina Wodstrup, det blir helt enkelt en klockren vår och sommar och den som vill vara säker på att få ett unikt plagg som det inte kommer påfyllning av måste vara snabb! 


Ha en underbar helg och unna dig en Åre chokladstrut på lördag, vi fick in igår till Behändigt kokos, passion, mint, vanilj, fläder, lakrits, budskapsstrutar med ljus och mörk choklad i en härligt mumsig kombo -tack, grattis, tycker om dig.....ja ni hör ju-mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!