tisdag 5 februari 2013

Vinter med hopp om vår!

Nu drömmer jag och laddar för våren!


Jag och paraplyauralier(haha hur klåen stavas det ;)) verkar gå bra ihop! Den här har varit med mig i 5 år och flera flyttlass:)



Jag har en underbar "kollega" som jobbar i en närliggande butik, hon köper ofta luncher åt mig, då jag inte har lunchraster alls! Dagens var mongoliskt och hallonsoda, mums!:)



Nu tapetseras det i mitt kök, lägenheten kommer lite efter butiken, men nu ska den få massa piff är det tänkt! Återkommer med mer:)



Jag säljer ju möbler jag renoverar och målar i min butik Behändigt, i vår blir det förutom en hel del vita möbler några färgglada möbler som är helhett i år! Denna pall fick en knallrosa underbar färg som jag även målat en stol i än så länge:)

Snart kommer fler bilder från butikens möbler, och i vår och sommar massor från lägenheten och stugan och annat smått och gått! 

På återseende, ha det bäst!:)

Stina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!