lördag 13 april 2013

Härlig helg!


Tur jag har min Zumba jag leder sen 3 år tillbaks, den här vintern har ju liksom inte gett sig än och då blir det mycket planering inför vår/sommar som får mig på bättre humör och Zumban

Kanske ska köra ett sommar-Zumbaevent! I början eller mitten på juni får ni som har möjlighet att ta er till Härnösand hålla utkik för något event blir det och ett jämarnsch drag!:) Bilden är från sommarzumba på mellanholmen! <3



Förgätmigej, denna underbart söta blomma som jag som liten knodd älskade redan då, tyvärr tyckte pappa det var ogräs så det klipptes ofta ner med gräsklipparen... Längtar så efter blommor och jag älskar blå och röda!  



Om en vecka kommer superheta mockaväskor, mocka är stort nu inom "fashion";) Och vingar är ju så hett! Väskorna kommer bara 4st av varje och i några olika varianter som clutches/handväskor med vingar. Kanske kommer en bild på dem också framöver -de är ju såååå fina!




Har nyss beställt lite mer inför sommaren från IB Laursen och få saker sätter den rätta sommar-idyllskänslan som att bära ut saft, vin och sådant till uteplatsen eller till en picnic i en sådan här flaskhållare! <3

Trevlig helg, ha det bäst!
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!