måndag 8 april 2013

April, april


Tänk att man äntligen får ta fram solglasögonen, som jag längtat! Jag kör med mina Prada som jag köpt för några år sedan, har inte passat i någon modell efter det haha.  

Nä, det är säkert jag kan inte ha pilotbågar som så många är snygga i -så jag kör på i dessa kan behövas fixas till i passformen hos glasögonbutiken dock:)





På påsklovet blev det extra god mat och framför allt en massa godis, jag älskar godis och hävdar starkt att jag ska få ha den lasten, sockergalning som jag är. 

Ska bara försöka tona ut den med bär och naturbars och så, ska så lovar återkomma när jag får till sådana där fina bilder med bärtallrikar:D 

Jag och mina brorsbarn byggde även snögubbar, det gick inte få till stora med den snön, men små söta i alla fall och så åkte vi längdskidor ...härligt!:)




Är det bara jag som tycker det är så ologiskt att Sötnos väljer det här stället att mysa i? Hon kan hoppa ner där när man precis har haft massa vatten på så att det är blött och mysa....:) 



Modevisning igår, äntligen var det dags att visa upp Love Forever och Tina Wodstrup på Behändigts första medverkan i en modevisning! I god tid frågade jag dessa härliga tjejer om de ville vara med. 

Mitt mål var att ha underbara personligheter som strålar och har lite blandade åldrar -jackpot! Nöjdare än vad jag var efter showen går nog inte att vara, fick dem att göra en dans8:a också fniss, de satte den klockrent!

Det enda minuset var att det var en del att göra så det blev inte många bilder, kanske finns fler som har fotat och då lägger jag upp dem direkt...:)

Tack från hela mitt hjärta till Veronica Digas Englund, Anna-Carin Lofgren och Isedora Skogström!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!