torsdag 28 mars 2013

Glad Påsk!




Underbara blå grytor och kastruller från IB Laursen, som jag ska ha i mitt nytapetserade kök lagomt till påskmaten! Sockerkaksformen är helt underbar;halkig och bra inuti så det är lätt att få ut en fin kaka;)




Paraplyer från Lisbeth Dahl, oranget med guld piggar upp när solen inte visar sig! Något som förgyllt min vardag!

  Det har kommit så mycket fina kläder till min butik i dagarna och det är max 6st av varje. Underbara välskräddade designgodingar som Tea top här på bild, en riktigt goding för fest och vardags med det lilla extra... 






 I Påsk ska jag njuta av alla härliga ting jag kan tänka mig! Man ska passa på att göra det och ha skoj! Därför är mitt tips för helgen att unna er det ni längtat efter och städa lagom (man kan sikta in sig emot badrum, kök och vardagsrum) Tänd ljus och sätt fram blommor i hall och på bordet voilá. Det behövs inte mycket och man ska inte städa ihjäl sig då man är ledig. Man ska ha tid för annat!  

Önskar er en riktigt härlig och Glad Påsk! Ta hand om er och njut av ledigheten, god mat och choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!