tisdag 19 mars 2013

Tidig påsk!

Eftersom jag inte har barn så kommer jag inte fylla mitt hem med påskpynt och roliga små kycklingar i år! Jag kommer fokusera på färg och bordsdukning med massor av Mynteporslin i olika färger!

Lite grenar och reden som jag ska lägga små ägg i och det bästa med Påsken -choklad, väntar hem massa Årechoklad till butiken imorgon!:)))





De nya färgerna för i vår från IB Laursen: Aqua och Applegreen kommer blandas med rosa och vitt på mitt påskbord! Lite påskliljor el andra vårlökar får bli dekoren ihop med Estellelyktorna i olika färger som syns nedan(finns hos Behändigt liksom Mynte)! 
Tema karamellfärger och glädje!:) 

Snön och kylen hänger i än så länge så det är så kul att kunna fokusera på en högtid och få tiden fram till barmark lite lättare! Ljuset ute är en bra hjälp, nu vaknar jag en timme tidigare varje dag än vad jag gjort i vintras! 

Ha en underbar vecka, på återseende!
Stina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!