tisdag 26 februari 2013

Jag -beslutsångest???



Jag har så många fina ljuskronor i min butik och ingen av de hemma, det är helt sjukt! Det är bara det att jag har aldrig beslutsångest utan brukar veta vad jag ska ha...inte denna gång! Den ovan är en het kandidat, den finns med 8lampor el 12 som också det skulle passa bra i mitt vardagsrum! 

Ljuskronan med 8 lampor finns även i kritvit och det är ju mer jag än den på bild och den största som är gräddvit. Gah! Sen finns det avskavd look som även den är superfin från Chic Antique, nu har jag redan valt bort fyra ska ni veta hahaha. Återkommer när någon av dem hänger uppe!:)


Utgång, nu börjar jag att vakna till liv så sakteligen efter januari-februari dvalan:) I mitten på februari varje år så liksom ser och hör jag fåglar igen och solen och energinivån höjs och jag vaknar tidigare osv. Det slår aldrig fel, jag har en minidepp varje år mellan nyår och mitten på februari!:)Så nu vill jag gå ut! 

Såklart så har mina vänner som har barn varannan vecka barnen nu till lönehelgen som kommer då det hade varit superkul att gå ut. De andra är sjuka eller har bebisar osv. Hoppas på nästa helg, blir nog något riktigt färgglatt och den fina kuvertväskan från Lisbeth Dahl:)


Längtar till videkissar och gräs...och mer ljus. Jag tog till och med in videkissar när jag var liten för de var så mjuka -så de får en egen bild:D Nedan ser ni en jättefin bild som en vän har gjort med föremål köpta i min butik Behändigt! 

Nä appropå det så ska jag in och uppdatera webshopen nu
www.behandigt.se


Ha det bäst!!!:)
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!