tisdag 18 juni 2013

Min Zumbatermin är över, men en riktigt hejdundrande avslutning lördagen 29/6 blir det!!!

Jag och Johanna Saltin, båda två utbildade Zumba och ZIN instruktörer ska köra ihop ett längre pass!

Platsen blir såklart Folkhögkolan i Härnösand och vi kör 12.00-13.30 och ta med vatten och kanske en liten frukt om du vill pausa en stund under passet och hänga på igen! :)






Möbler, det finns så otroligt fina skåp hos mina danska och svenska leverantörer, som jag kan beställa hem åt er; som dessa två t.ex.! En unik möbel göre ett helt rum! Appropå unik, så har jag fyllt på med jättefina, unika, antika, renoverade möbler i butiken (förutom annat smått och gott). Denna träkista är till salu, gamla
långa och mellan trähängare mm:)



Denna väska från VÅGA har jag själv och använder varje dag, så användbar och snygg! Älskar även den mindre varianten(clutch) i rosa med strass! Finns några få kvar på webshopen/butiken!
www.behandigt.se






VÅGAs smycken säljer som smör, och man kan förstå varför! Tar bara in tre av varje och kolla in dessa skönheter i mintfärg!<3


Om jag inte hinner skriva innan nästa vecka så önskar jag er alla 
en tokhärlig midsommar!!!:)
Stina

1 kommentar:

  1. Roligt att du säljer VÅGA-smycken, de är verkligen snygga!!! Och det var också den där Stockholmslådan! Trevlig midsommar!!! Mari.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!