måndag 4 november 2013

November, festmånaden i vår familj!

I vår familj är vi flera som fyller år, inklusive jag!:) Den här årstiden känns det ofta som att tiden rinner iväg, nu vips så är det snart jul! Sötnos längtar jag så mycket efter nu på dagarna. Jäkla arbetstider inom handels...;) Särskilt när man jobbar heltid hela tiden!

När det började mörkna och hösten var  här så fick jag en idé, vinklubb. Jag startade en och nu har vi haft en träff och vi kör igång på riktigt i februari. Supernöjd, man måste göra något med sin situation! Känner man att man träffar för lite folk på kvällarna, då ändrar man på det! Nu har jag inbokat en fredag i månaden 8 månader om året och det känns underbart!



Förra veckan hade vi tjejkväll på Sjögården (B&B i Härnösand), det var 25 härliga tjejer i alla åldrar som kom och fikade, bjöds på modevisning av mig och en suverän tjej Annika Winhagen som visade Behändigts kläder. Vi sålde väl utvalt från butiken och Marit från Hela Huden visade produkter och informerade. Så lyckat och mysigt! Jag sålde bl.a. två stycken härliga spetstoppar från Love Forever, se ovan!

Behändigt kommer göra ett byte av klädmärke, vi fasar ut ett märke och ersätter det med Du & Jag! Suveränt fina kläder som jag snart ska lägga ut bilder på då vi börjar få in dem! Det märket vi fasar ut hade slutat med agent i Sverige, och jag vill kunna se och känna på märkeskläderna jag beställer.

Känns som det kommer bli superkul med Du & Jag! Koftan på bilden nere kommer vi inte att ha i vårt sortiment framöver, så passa på att shoppa den grå el gräddvita innan de tar slut! Finns även på webshopen!




Nu längtar jag efter julen då mörkret har slagit till ordentligt! Den vita granen har åkt upp i skyltfönstret och vitt, grånat trä och silver pryder fönstret! Nu för tiden så börjar man så tidigt på året, så då hinner jag med två julskyltningar, först denna sedan rött, grått och vitt! Eller det kanske blir rött guld el koppar och vitt i år i skyltfönstret? Bilder kommer!

IB Laursen har söta industristils-skyltar(se nedan), jag som har industristil hemma i vardagsrummet längtar efter den leveransen lite extra! Ja förresten, den skylten passar in i de flesta stilar...

Glad november på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!