lördag 12 oktober 2013

Energitjuvar väck!




Jag som många kämpar ständigt med dåligt självförtroende och har sedan tidig ålder ofta blivit utsatt för mobbing och nedtryckningar. Jag är en sådan som lätt tar åt mig och det har säkert lockat dem och de har sett rakt igenom mig -hon ger vi oss på. För varje år har jag försökt stärka mig själv och ta bort dålig energi och energitjuvar!

En knep är små citat i mitt hem, små lappar jag printat ut och satt på lämpliga ställen som på insidan garderobsdörren etc. Påminner en i vardagen att släppa det dåliga och peppa mig själv.
Vid kassadisken har jag satt upp detta: "Min religion är lycka"(Dalai Lama).

Jag har numera känt efter att jag genom att jobba med mig själv så känner jag att jag faktiskt lever efter den ideologin! Jag väljer nästan alltid att se det positiva i saker. Det retar en del, men det är skit samma för det får mig själv att må riktigt bra och det är ett hett tips!

Senaste favorittillskottet hemma är denna tavlan med ett klockrent citat i mitt vardagsrum där industristilen nu ska in lite mer... Finns i min butik Behändigt just nu också och säljer som smör i solsken:)

Woodwickljusen med träveke sprakat som en öppen eld, vi är många som inte har den möjligheten att ha en öppen brasa och då i kompination med ljuvlig doft så finns det underbara doftljuset med hög kvalitet! Har precis lagt ut 3st sorter på www.behandigt.se



På mitt vardagsrum så har ett arrangemang i vitt fått husera! Allt från min butik Behändigt<3 Leverantörer: Affari och Madame Stoltz! Nu ska jag bara se vilka bordsunderlägg jag ska ha också så börjar vardagsrummet bli färdigt så när som på belysningen och en ny fåtölj. Så skoj när man flyttat och trixat och ändrat om och nu får njuta av det!:) Önskar er en riktigt trevlig helg! Min börjar på riktigt kl.16 idag lördag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!