onsdag 10 september 2014

Höstenergi!



Denna höst känns det som att många har laddat batterierna och är redo för förändring i både hem och till att förnya sig själva. Så härligt att jobba i butik med den känslan runt omkring sig!
Vi har nya märken: Bud To Rose by Diddi, Pernilla Wahlgren Collection, Bloomingville, Greengate, Sköna ting och  Sweet n dreams.Underbart tryck på bl.a. dessa fantastiska smyckesnyheter och Pernilla Wahlgrens klänningar som nu har breddats stilmässigt så de passar fler och är i härliga
material och bra priser!

Nu spelar det ingen roll att jag inte fått någon semester i sommar. Ni kunder och följare både här och på instagram (där heter vi: BEHANDIGT) peppar mig så jag får energi och ork till att göra allt för att fylla upp med härliga ting i butiken och webshopen och även till mitt Zumbajobb som nu är igång för fullt!

Jag ska hem ikväll och prova storleken på en Pernilla klänning i snakemönster, ska fota mer så ni får se och tända ljus och mysa med te och Åre choklad. Lillördag så vad fasen rosevin får det också bli innan Mormor Ingrids röda Roobios te.

Ha det bäst!



         



       












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!