lördag 1 november 2014

Gör något nytt du inte gjort förut, lev livet till fullo! Klä dig fint, spela musik, dansa och inred med fina saker!

                      


                

Lördag, jag myser på för fullt med åre choklad och bra musik i butiken. Det är allhelgona och vi har idag öppet till 16. Hade marschaller ute i torsdagskväll då vi hade extraöppet till 19(vi har det sista tors varje mån). Nu längtar jag efter att ha det ofta, supermysigt!

Ovan ser ni några av Pernillas klänningar vi fått in. Vi kan inte vara mer nöjd än vad vi är med att sälja Pernilla Wahlgrens Collectioner, det är vår första höst med hennes design och det är suverän kvalitet, supersnyggt och bra variation av klänningar till vardag och fest, sedan har hon även ponchos och t-shirts i ekologisk bomull med härliga texter.








En grafisk period i inredningen, vi har fått in flera grafiska varor, här visar vi några från House Doctor och Bloomiongville. Du hittar dem på vår webshop.

Nu laddar vi inför julen, jag har faktiskt smyglyssnat igenom min spotifylista inför att börja spela en blandlista med jullåtar och "vanliga" för att sedan gå över till enbart jullåtar i och med 1:a advent.

Jag har varit musiklärare(är utbildad till lärare med musikinriktning och musiskt lärande) så jag vet väl hur det är att tröttna på jullåtar så därför har jag en mjukstart :)

Ta hand om er och njut extra i mörkret av tända ljus och fin choklad och spela spel! Det är så lätt att hamna framför dumburken hela kvällarna men att umgås genom kortspel eller andra sällskapsspel är ju sådant som man inte glömmer, sådant som verkligen är att ta vara på stunderna och fungerar i alla åldrar!

Önskar mest denna jul att jag snart träffar någon att dela min vardag och spela spel med ;) :) 

Ensam företagare söker, kanske ny programidé?! :)))

Kram och ha det bäst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!