fredag 1 juni 2012

det har gått fort...

För ett år sedan hade jag en underbar katt som ni ser på bilden, jag hade inte startat min butik men planerna och förarbetet var i full fart, mina nära vänner gifte sig, jag tränade vid denna tid jättemycket inför premiären på vår utomhusteater och inför bröllopet där jag skulle sjunga och som jag gjorde bröllopsdanskoreografin till.

Det var mycket olika härliga saker!

Tyvärr har min katt Tut gått bort i vinter,
jag har precis hämtat hem min lilla Sötnos-ragdoll.
Bilder kommer helt klart:) 

I år är det nya jobb som homestyling åt Behändigt som jag nu haft i snart ett år, min Zumba, 
jobb som bröllopsdanskoreograf och jag övar inför sångjobb på dop.

Lite likt med samma fart och fläkt, men ändå ett helt annat år:) Väldigt Stina... Lite minnen från ifjol:

Härlig utomhuszumba på mellanholmen

 På stranden ett stenkast från vårt sommarhus


 En favoritblomma från sommarstället/farfar och farmors tidigare hem<3




Ta hand om er och njut av fina dagar!!!
Stina


1 kommentar:

  1. Oj vad mycket du har på gång, inspirerande!

    Tack för din fina kommentar på min blogg. Det är otroligt kul att fixa och dona hemma även om det bara är något som går att använda en viss del av året. Man tror inte man ska orka ta tag i det varje år men det gör man!

    Kramar på dig och lycka till med allt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar!