tisdag 26 juni 2012

Unna mig själv

 I sommar får jag unna mig lite extra! 
Mina smycken ska få hänga på detta otroligt smarta och urtjusiga smyckesställ som Behändigt har. Hänger smyckena på två stänger ovan och under varann så kan smyckena skava och skada varann, men här får de hänga fritt och bara vara vackra tillskott i inredningen när de inte används!


 Till och från ställen i regnet eller i strålande sol ska jag unna mig att glida runt i ett underbart rosa paraply! 


  
Istället för att ha porslin bara som slit och släng unnar jag mig att investera i nytt fint porslin som går att diska i maskin och att ha i micron, det bli både turkost och grått i flera olika storlekar som jag kan ha mixat eller var för sig!  



När jag ska dricka rosé, eller saft så ska jag unna mig ett flaskställ att bära med på picnicen eller på verandan, stabilare och tokcharmigt! 

Sommartider:Unna inte bara familjen utan även dig själv något! 

Må så gott!
Stina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!