lördag 13 juli 2013

Sommaren inifrån


Jag har inte så många tillfällen att fånga sommarbilder och härliga bakverk m.m. Jag jobbar, och jobbar och när jag väl är ute en dag i veckan så jobbar jag även då ibland och i övrigt försöker jag njuta av stunden utan min iphone. Därför blir det lite få härliga bilder, men tanken är att allt slit lönar sig så man tillslut kan ha lite mer ork och energi till att fånga dagen även med kameran:)

Så därför bjuder jag på några produktbilder, lite tråkigare men med underbara ting så det väger upp det hela tycker jag:) Kolla in den lilla prydnadsgunghästen, vi får in dem till Behändigt i början på näst vecka. Klockren present! Det finns få fina prydnadssaker och dessutom passar denna lika bra i ett vardagsrum m.m., som barnrum. Den mintgröna Lisbeth Dahl-lyktan har en underbar färg och är lika fin hängande som stående, I love it!









Love Forever<3 Jag har detta märke i min butik och de är otroligt duktiga på design! Igår fick vi hem flera plagg, bl.a. denna Napoli-topp till butiken! Terece Almering själv visar här en annan färgnyans, men den ovan är den jag tagit hem. Offsize i modellen, med tajtare ärmslut och guldtråd insytt. Färgvalen och modellen gör detta till en favoritopp, höst som vår, fest som vardag....<3

Jag lovar ta fler roligare bilder, håll ut ni bara:) Återkommer inom kort med lite mer inspiration, köptips  m.m. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!