fredag 30 augusti 2013

Butiken, webshopen, instagram, Zumban, bloggen, facebook, livet...

Hejsan! Underbara sommaren är snart över, jag hade en veckas semester och den var kanon!

Jag är egenföretagare med två extrajobb och 40h arbetsvecka skrattar jag åt! Snarare 80h och det är sant och alltså ingen dans på rosor men fruktansvärt skojigt jobb trots att det är mycket slit! När jag räknade ut ungefärligt så hamnade jag på 84, det förklarar kanske min vilja att skriva oftare men att det tyvärr inte alltid blir som man tänkt.... Sorry!

Jag har däremot varit duktig att uppdatera facebooksidan Behändigt, samt instagram som ni kan följa mig på på BEHANDIGT. Alltid något!;)

Nu är det nya tag med bloggen, varmt välkommen!:)



VÅGAs höst har kommit till oss och det är som vanligt massor av fina smycken i både tuff och vacker stil, mycket läder, sötvattenspärlor och gnistrande stenar och alltid silver el guldpläterat och nickelfritt! 



Affaris monter på FORMEX var överfull och vår inköps"blippare" lade av två gånger på grund av högt tryck på deras elektronik, dvs mycket folk och beställningar! Nästa vecka kommer vår ena laddning från dem -ska bli så roligt -längtar efter doftljusen, trähästarna, deras superfina lyktor, gjutjärn och skulpturer allra mest!

Mitt favoritarmband just nu -från VÅGA ser du nedan! Mitt heta tips till hösten: lika fint till vardags som fest!




Lisbeth Dahl, say no more....superfina ting och neccesären är superrymlig, passar lika bra som handväska och ja -klockren!:)





Jag har varit på en del skattletardagar i sommar och bl.a. köpt in gamla trälådor, en här är klockren i indutristil som schabbystil! Passar i alla rum och till vad som helst! Antik låda från fabrik i Höga kusten.

Nya höstplaggen från Love Forever har anlänt till butiken och weshopen, kika in vet ja! Du hittar länken här ovan... Senaste plagget Michigan sweater kom igår så jag ska bara fota den närmare också så läggs den ut!Ankie Bagger har den på sig här<3


Trevlig helg!
Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar!